سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

ماه ، روشنی بخش و آرامش بخش و امید آفرین است.با ماه گمراه نمی شوی زیرا نور ، هدایتگر است و شب را رام می کند .ماهواره اسم قشنگی است یعنی چیزی که بسان ماه ، آدم را به ساحل آرامش می رساند ، امید بخش و روشنایی بخش ظلمت هاست ؟!

چقدر با مهارت این نام را برگزیدند !

ماهواره را برای خدمت به بشریت !! خصوصاً جهان اسلام و به ویژه شیعیان اختراع کردند ؟! البته غلط است که بگوییم تکنولوژِی مطلقاً مضرّ است ولیکن باید دید هدفش ، محتوایش و مخاطبش چگونه انتخاب میشود ؟!آیا به فرهنگ و علم لازم برای بهره برداری درست از آن دست یافته ایم که میزان دوز مصرف آن را به فرض که  داروی شفابخش !! است ، تشخیص دهیم ؟

نکته دیگر اینکه چه چیزهایی از آن طریق به مخاطب منتقل میشود؟ از برون ده آن چه میزان اکسیژن (مطلوب ) و چه میزان آن منو و دی اکسید کربن (خفه کننده) است ؟ چه چیزهایی را برای خودشان فیلتر می کنند ؟ بر عکس چه چیزهایی را برای ما فیلتر و اجازه دسترسی به آنها را نداریم ؟؟ چرا اجازه پخش برنامه های نه چندان قوی شبکه های ایرانی را در جامعه خودشان نمی دهند و صداوسیمای ما را تحریم می کنند و آنگاه شبکه های فارسی زبان هر روزه قارچ گونه می رویند ؟ این دلسوزی از سر چیست ؟

استکبار از هر روزنه ای برای ضربه زدن به جامعه اسلامی و البته اسلام ناب بهره می گیرد . اسلامی که در برابر ریختن خون زنان و کودکان بی گناه غزه ساکت است و برای وحشیگری های گروهگ خبیث و مولود رژیم غاصب صهیونیستی یعنی دولت اسرائیلی عراق و شام « داعش » هورا می کشد ! نه تنها برای استکبار مزاحم و مضرّ نیست بلکه مفید و مطلوب است .

و لذا ماهواره را روانه خانه ها کردند تا بر اساس تئوری وزغ ، ماهواره را به گاهواره برای خواباندن جامعه اسلامی مبدل سازند !

وزغ را اگر روی یک شعله اجاق گاز ، در معرض حرارت شدید و مستقیم قرار دهند فوراً بیرون می پرد ، چون حسّ بالایی دارد ولیکن اگر شعله را بسیار کند نمایند ، آرام میگیرد و چون با حرارت خو یافت ، کم کم شعله را زیاد تر میکنند تا جایی که وزغ کاملاً می پزد ولی پرشی را شاهد نیستیم ، زیرا آرام آرام پخته میشود !

امروزه دشمن از حس قورباغه ای علیه بنیان فکری ، اعتقادی و خانوادگی مسلمین استفاده می کند و برخی با این آرام پزی عادت کرده اند ولی آثار شوم و آسیب های استفاده از شبکه های ماهواره ای در تمام ابعاد زندگی بشری کاملاً هویداست !

ریشه مفاسد اجتماعی و ... از آموزه های شیطانی ماهواره هاست که همچون مار خوش خطّ و خالی چشم همه کودکان را  به خود جلب و دل هایشان را ربوده است. هر ضلالتی را از شبکه های ماهواره ای منتشر می کنند و ما خوش باورانه چراغ راه هدایت خویش می دانیم !؟!

آری ؛ ماهواره ، آرام بخش است و لیکن از جنس قورباغه ای !! خواب آور است ولی خوابی که بسیار طولانی و یا بیداری ندارد و اگر بیدار شوی ، سرمایه ات را غارت زده می یابی !

رشد طلاق ! کاهش میزان ازدواج ! افزایش سن ازدواج ! بی حجاب و بی عفتی ! رخت بربستن غیرت و حیا ! قتل و غارت و .... تنها بخش کوچکی از ترکش های این بمب فرهنگی است که در پشت بام خانه ها منفجر می شود!

کمی تأمل کنیم تا ببینیم ماهواره است یا مار واره ؟ حیاتبخش است یا کشنده ؟ سعادت آور است یا ضلالت ؟و ....

 


ارسال شده در توسط بابا احمدی