سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

اسلام ، دین تسلیم محض در برابر خدای مهربان است . یعنی فقط فرمان خدا نافذ است ولاغیر !

پیامبرش ، رحمت الواسعه للعالمین است یعنی نه واسطه رحمت فقط برای مسلمین ؛ بلکه للعالمین یعنی برای عالمیان از هر دین و نژادی است . از آن شخص یهودی که هر روزه وجود نازنینش را آزار می داد ، عیادت فرمودند و ... زیرا خدایش برای دختر زنده به گور شده عصر جاهلی روضه خواند « بأی ذنب قتلت ؟ » به چه جرمی کشته شده است ؟

هر آن که پیرو چنین دین و شریعت و پیامبری است ، محال است دستش به جنایت آلوده شود ، این یک اصل و طریق روشن است و نیازی به فلسفه بافی برای اثباتش ندارد !

خوب اگر چنین است پس چرا اسلام هراسی ؟ چرا تروریست ها را به اسلام و مسلمین ربط می دهند ؟

در اینکه عده ای فریب دسیسه های دشمن را بخورند شکی نیست ! ولی این فریب خوردگان را دیگر نمی توان مسلمان نامید ، چون عامل شیطانند ! والذین کفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات ... اینان بدلیل قبول ولایت طاغوت کافر شدند و در ظلمت ، گمراهند ، اما کانون اجتماع این پلیدهای زمان کجاست ؟ محور انحراف و جذب این عناصر سست ایمان و ظاهر مسلمان در کجاست ؟ 

استکبار جهانی که به درستی حضرت امام (ره) لقب شیطان بزرگ را بر آن نهاد ، کانون تولید و تکثیر مسلمان آمریکایی و صهیونیستی است ، آدم های خودشان را آموزش و تعلیم می دهند و به عنوان مسلمان مونتاژ می کنند ! ( تصویر سازی جعلی)

مسلمان قلابی زیاد تولید کرده اند از جمله طالبان ، گروهک های تروریستی با عناوین و القاب مختلف در سطح جهان که نمونه اخیرش همین گروهک خبیث داعش ( دولت اسرائیلی عراق و شام ) است ؛ اینها تکثیر یافته از اصالت صهیونیستی هستند ولیکن رنگ اسلامی به آنان حک کرده اند تا افکار عمومی جهان را بفریبند ! و اسلام هراسی را در برابر اسلام خواهی جامعه جهانی علم کنند تا شاید این خورشید عالمتاب را کم فروغ نمایند ؛ اینها از شگردهای جنگ نرم است.

با این استدلال روشن است حادثه مسخره « شارلی ابدو » در سلسله سریال های زنجیره ای اسلام هراسی دروغین مثلث شوم صهیونیستی -استکباری و انگلیسی طراحی شده است و لیکن سناریویی با تاکتیک روانی جدید است ! نظیر 11 سپتامبر یک بازی درست می کنند و اول خودشان و سپس هم عده ای نادان با هیاهوی رسانه ای ، مؤید و مشوقشان می شوند !

سران برخی کشورهای اسلامی که به اصطلاح خود را مدعی مرجع جهانی اسلام نیز می دانند!!! مثل حکام زبون آل سعود ؛ از طرفی در جنگ های مختلف استکباری علیه جبهه اسلام از جمله تقویت داعش ، جنگ اقتصادی ، جنگ نفت ، جنگ مشروعیت سازی برای رژیم صهیونیستی و دیگر گروههای تروریستی و مشروعیت زدایی از ملل اسلامی و ... مقوم جبهه استکباری علیه امت اسلام اند و از سوی دیگر با سکوت مرگبار در برابر اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) به شیپور اسلام هراسی دشمنان می دمند که البته این چیز تازه ای نیست و لیکن از امت اسلامی انتظار می رود تا با درک صحیح و درست اوضاع و احوال منطقه و جهان به محور وحدت اسلامی برسند تا به راحتی پلی برای عبور بیگانگان و مزدوران داخلی شان نشوند .این محور اصیل و خدشه ناپذیر و مطمئن ، ولایت امر مسلمین جهان است که اگر این حبل الهی تکیه گاه چنگ زدن مسلمانان شد نصرت حق را همراه خواهد آورد.

 

 


ارسال شده در توسط بابا احمدی