سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

اسلام در عصری ظهور یافت که ظلمت جهل بر افکار و عقاید انسانهای آن عصر سایه افکنده و چیره گشته بود .از سر حماقت ناشی از جهالت ، پاره های تن خود را زنده به گور می کردند ! وبه این حماقت خویش مفتخر بودند ! پیامبر رحمت و مهربانی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) از جانب پروردگار عالمیان مبعوث شدند تا این بشر جاهلی را هدایت و رهنمون سازد.دندان مبارکش را شکستند ! بر سرش خاکروبه ها ریختند ، در محاصره اقتصادی و سیاسی و ... قرارش دادند ، جنگ ها بر حضرتش تحمیل کردند و در عوض جز رحمت و عطوفت و کرامت ندیدند ولی باز دست از جهالت و لجاجت و عداوت برنداشتند و خاک بر سیمای خورشید می پاشیدند ؟!!

امروزه همان تاریخ ولیکن با مقیاس مدرن تری در حال تکرار است ؛ زنده به گور کردن هم کیشان و برادران دینی با بیل و کلنگی از جنس بمب و موشک ؟! و هورا کشیدن به نشانه افتخار !!

یار و همراه دلسوز خویش را صب کردن و به دشمن پناه بردن ؟!

از دوست واقعی رمیدن و در آغوش دشمن غلتیدن و دهها نمونه دیگری که از مصادیق جهالت و حماقت برخی از سران به اصطلاح کشورهای اسلامی است که از نوع مدرن جاهلیت است !

اگر در عصر پیامبر اسلام (ص) شکنجه می کردند تا از اسلام رویگردان شوند امروزه هم شکنجه می کنند تا دست از اسلام ناب بردارند زیرا جهل این افلقی ها در خدمت نقشه های شوم استکباری است.

ایران هراسی را در دنیا رواج داده تا جاهلان بی مغز برخی سران کشورهای عربی منطقه در دامن آلوده به سم نفاق و تفرقه استکباری بخزند و عامل مزدور آنها برای ایجاد دودستگی در جبهه اسلام شوند به طوری که جنگ های نیابتی در سوریه و عراق و یمن به راه انداخته اند و سود این فتنه ها در کاسه استکبار است!

حماقت و جهالت تا آنجا پیش می رود که حکام احمق سعودی برای خوشایند اربابان غربی خویش سر از پا نشناخته داوطلب رهبری و هدایت ائتلاف علیه ملت مظلوم و بی پناه یمن می شوند و تبدیل به پررونق ترین بازار خرید سلاح های شیاطین شده و به جای استفاده از این سلاح ها برای قدرت دفاعی جبهه اسلامی ، خود به جان مسلمین افتادندو ...

میلیاردها دلار ضرر نفتی به اقتصاد عربستان وارد می کنند تا شاید جمهوری اسلامی ایران را در پشت میز مذاکره با دشمن مجبور به دادن امتیاز کنند ؟!

این جهالت از نوع مدرن است با همان جهالت عصر ظهور اسلام تفاوتی ندارد ، جمهوری اسلامی ایران که حامی و مظهر رأفت و عطوفت اسلامی برای  مسلمین و مظلومان عالم است مغضوب این ابوجهل های زمان است که این تفکر جاهلی برای امت اسلامی سم مهلکی است و باید بیدار شوند و این بت های بی خیر و بدون خاصیت را بشکنند که منشأ خسران دنیا و آخرت تابعین آنان خواهند بود و بی شک تحقق یافتنی است اگر با توکل و تمسک به ذات اقدس الهی همه مسلمین با یکدیگر متحد گردند. انشاء الله


ارسال شده در توسط بابا احمدی