سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

درست 27 سال از جنگ تحمیلی بین المللی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی می گذرد! واگر به زمان عملیات کربلای 4 و 5 بنگریم تاحال 29 سال را پشت سر گذاشتیم ! غواصان گرفتار در عمق خاکها منتظر بازگشت مجدد به دریا و ما گرفتاران موج های متلاطم اقیانوس سیاست در دنیا منتظر ناجیان غریق !؟

26 خرداد درست 2 روز مانده به ماه ضیافت الهی ناجیان غریق آمدند ؛ شهدای غواص را می گویم ! اگرچه دستانی به ظاهر بسته داشته اند ولی غواصی در عمق سیاست زدگی و دنیای پر از زر و زور و غرب زدگی را خیلی خوب می دانند ، چون چشمانی بصیر از جنس عباس (ع) داشته اند ! در تاریکی های آن روزگاران مسیر را به شایستگی تشخیص دادند و امان نامه شمر زمان را بر صورتش کوبیدند و دست از یاری حسین زمانشان بر نداشتند ! غواصانی که از سطح دنیا گذشتند تا به عمق کمال و سعادت خلقت دست یابند !

ناگهان از گیر ودار طنابهای بر دست و خاک های دست ریز که در گودال زنده به گورها برسرشان ریخته بودند ، خلاصی یافته و به دریای پر از مین و سیم خاردار ناشی از غفلت و فراموشی ، غربزدگی و توهم خوشبختی در دوستی با شیطان بزرگ ، خود رعیت دانستن و پذیرش اربابی کدخدا ! تجمل گرایی و فراموشی لاله ها و ... زدند تا این بار مسیر را برای رزمندگان جبهه فرهنگی و مقاومت هموار سازند.

آمدند تا بگویند؛ مگر فراموش کرده اید که فرزند رمضان اید ؟ پس چرا تحریم را بهانه کرده اید ؟! مگر از سال 57 تا کنون تحریم نبودیم ؟ آن روزی که انقلاب اسلامی کودکی نوپا نه ! بلکه نوزادی محتاج قطره ای آب بوده ، تحریممان کردند ولی با تأسی از حضرت سیدالشهداء (ع) برای آب مذاکره نکردیم و بدون هیچ گونه امکانات و تجهیزاتی مقاومت کردیم ولی امروز آن نوزاد ، یل یکه تاز میدانهاست !

آمدند تا بگویند؛ آن روزگاران جامعه جهانی در اثر تبلیغات سیاه شیطان بزرگ و استکبار جهانی و حتی دول به اصطلاح اسلامی با رأی شریح های قاضی زمان علیه ما بودند نه امروز که جامعه جهانی پشت به شیطان نموده و همراه ماست ؟! این سه چهار کشور خسته و درمانده غربی جامعه جهانی نیستند !و ....

ملت هم آمدند و به ناجیان غریق دست دادند و بار دیگر فرزندان ملت را بر روی شانه ها و با اشک دیدگان تا معراج شهدا بدرقه کردند و همین اشک ها ، غبارهای ناشی از تبلیغات دروغین بر چشم نشسته را زدود و همه با غواصان شهید برای عبور از فتنه های جدید غواصی کردند !

گفتند بر سر عزت مان ، استقلال و شرف مان ، دست آوردهای خون عزیزان مان و ... مصالحه نمی کنیم !؟! خسته ی راه مقاومت و ایستادگی نیسته و نخواهیم شد ! همچون اصحاب امام حسین (ع) و یاران خمینی کبیر (ره) ؛ ولی زمان خویش را تنها نخواهیم گذاشت.

انصافاٌ غواصی و بصیرت این ملت دست کمی از غواصان شهید نداشت ؛ همه آمده بودند ! زن و مرد ! پیر و جوان و ... و به حق حرکتی تاریخی نظیر حماسه 9 دی خلق کردند زیرا 9 دی مهر ابطال بر فتنه 88 بود و این حماسه هم از منظری مهر ابطال بر فتنه های جدید علیه انقلاب و ولایت بود ؛ غواصان شهید همراه غواصان بصیرت ،فتنه طرح رفراندوم علیه آرمانهای ملت و امام امت را در نطفه خفه کردند و یک رفراندوم میلیونی تاریخی دیگری را ثبت کتاب زرین انقلاب نمودند تا فتنه بستن دست مولا تکرار نگردد!!

سلام و صلوات الهی بر شهدای عزیز و رحمت الهی بر این امت بیدار اسلامی .

 

 

 


ارسال شده در توسط بابا احمدی