سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

طوفان ، جرثقیلی را در مسجدالحرام ساقط کرد و تعدادی از میهمانان حرم امن الهی را به دیار باقی نائل ساخت ! شاید بتوان باور داشت اگر چه قبولش سخت است !

آیا فاجعه منا را می توان سهوی و بدون برنامه ریزی قبلی دانست ؟!

فرض محال که حادثه بود ! مثلاً تعدادی از حجاج  در جهت مخالف حرکت کردند و سبب این فاجعه شدند ؟! پس چرا برای کاهش تلفات تلاش نشد ؟ چرا مسیر را نگشودند که کمی از عمق فاجعه کاسته شود ؟ چرا مأمورین فقط نظاره گر بوده و حاضر نشدند دست یک نفر را بگیرند و از صحنه خارج کنند ؟ چرا بدون معاینه پزشکی و تفکیک فوت شدگان و مصدومان ، همه را با لیفتراک جمع کردند ؟ راستی اگر آل سعود مسلمانند پس به خوبی حکم حفظ حرمت میت مسلمان را می دانند ! پس چرا به اجساد زائران بیت الله الحرام بی احترامی کردند ؟ اگر از اینها بگذریم چرا اجازه حضور در صحنه را به تیم های پزشکی و امدادی هلال احمر ایران را ندادند؟ چرا ویزای وزرای بهداشت و ارشاد دولت تشنه تعامل !!! با دنیا را صادر نکردند ؟ چرا آمار کشته شدگان را اعلام نمی کنند ؟ چرا اجساد 21 کانتینر را تخلیه نمی کنند ؟ و صد چرای دیگر .... ؟؟

اگر این فاجعه دست ساز و مصنوعی را نوعی سناریو ندانیم تا علاوه بر انتقام از جهان اسلام و داغدار کردن امت اسلامی ، بتوانند افکار عمومی جهان اسلام و حتی ملل آزادیخواه عالم را از جنایات آل سعود در کشتار مردم مظلوم یمن منحرف سازند و از قِبَل این انحراف اذهان ، فرصتی برای جنایات همدست آل سعود در منطقه یعنی رژیم غاصب صهیونیستی برای تحقق اهداف شومش در اشغال و هتک مسجدالاقصی ایجاد نمایند ؛ در ساده ترین تحلیل می توان آن را ناشی از یک سنگ دلی تام و تمام دانست زیرا وقتی به زنان و کودکان بی پناه یمن رحم نمی کنند چگونه انتظار است به حجاج دیگر ملل اسلامی ترحمی داشته باشند و اگر سنگدلی و بی رحمی این خبیثان ثابت است باید پذیرفت که بویی از اسلام که نه ! بلکه بویی از انسانیت نبرده اند ! حال این سؤال پیش می آید که آیا جهان اسلام چنین حکومتی را شایسته اداره و تولیت حرمین شریفین می داند ؟ منتظر می مانیم تا ببینیم آیا تدبیر دول اسلامی خصوصاً دولت متعامل و تشنج زدا ، امیدی در ملل اسلامی پدید خواهد آورد ؟؟؟!!


ارسال شده در توسط بابا احمدی