سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

بشر محبوب یعنی ابناء بشری که مدافع منافع استکباری هستند ولو تروریست هایی که دستشان به خون آنانکه در خدمت استکباری نیستند ، آغشته باشد ! که بر این اساس تروریست خوب و بد داریم ! تروریست خوب یعنی عاملان شهادت مجاهدانی نظیر بهشتی و یارانش ، رجایی و باهنر ، مطهری و ... و یا تروریست های داعش که خون مسلمان ریزند و اما تروریست بد یعنی عاملان انفجار برج های دوقلو ، انفجار اخیر در فرانسه و ...  ؟؟

هر اقدامی که بشر محبوب داشته باشد ، دفاع مشروع است ؛ یعنی هزاران بمبی که رژیم غاصب صهیونیستی بر سر زنان و کودکان بی پناه غزه ریخته برای دفاع از خطر !!! حمله زنان و کودکان به منافع ، جان و مال رژیم صهیونیستی بوده و لیکن دفاع جوانان فلسطینی با سنگ و چوب مصداق بارز تروریست است !!!؟ 

حمله عربستان به مردم بحرین و یمن دفاع از حکومت های تحت ستم !! مردم بی پناه آن کشورهاست ؟!! ولی کمک مستشاری جمهوری اسلامی ایران به ارتش عراق و سوریه در برابر وحشی گری های داعش ، دخالت نظامی در امور داخلی کشورهاست ؟؟!!

صرف منع مصاحبه و تداوم فتنه گری عوامل فتنه سال 88 بدون حتی محاکمه مقدماتی میرحسین و کروبی و ... ، نقض حقوق بشر توسط ایران تلقی میشود ولی اعدام عالم بزرگ شیعه آیت الله شیخ نمر توسط رژیم سفاک و صهیونیستی آل سعود در راستای حفظ امنیت ملی است !!

و هزاران ادله و مستندات از این قبیل موارد می توان برای چهره هزارگانه استکبار جهانی برشمرد که نیاز به تفسیر ندارد و هر انسان ممیزی می تواند آن را بفهمد مگر اینکه کسی نخواهد به این فهم دست یابد .

حال آیا با این دولت هزار چهره می توان تعامل داشت ؟ چرا سیاست خارجه دولت تدبیر بر پاشنه تواضع در برابر این گرگ درنده می چرخد ؟ آیا این گرگ پیر قصد فرصت سوزی برای جمهوری اسلامی ندارد ؟

به نظر این نگاه راهبردی آمریکا به بشریت ، با برجام ، فرجام نمی یابد ! 

به امید اصلاح تدبیر !


ارسال شده در توسط بابا احمدی