سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

 

آیا حوادث بعد از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری در سال 88 واقعاً فتنه بود؟

چه عواملی سبب شد تا از یک اعتراض به ظاهر حق به جانب ، فتنه تولد یابد؟

چرا بعد از 5 سال هنوز با گرامیداشت 9 دی این واقعه یادآوری می شود؟

چرا ....؟؟ و شاید ده ها سؤال دیگری که مجال پرداختن به آنها نیست !

انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری در 24 خرداد 88 با مشارکت کم نظیر ملت بزرگ ایران اسلامی و با حضور سلایق مخلف سیاسی برگزار شد و طبعاً این مملکت هم یک رئیس جمهور بیشتر نمی خواست و نمایندگان همه ی کاندیداها هم ناظر بر اجرا بودند ؛ حال اگر کاندیدایی به نتیجه اعتراض داشته ، آیا خطاست؟ آیا قانون برای این اعتراض ها ، راهکار نداده است ؟ پس چه فتنه ای صورت گرفت ؟

پاسخ روشن است ؛ اعتراض حق معترض است ولی فقط حق معترض ! نه تحریک احساسات مردم و بازی با عواطف پاک انسانی و در نتیجه اردوکشی خیابانی ؟؟! قتل ! غارت ! هرج و مرج ! آتش و معرکه ! بی اعتنایی به اصول و ارزشها ! لبخند به دشمن ! دست دادن به بیگانه و بی توجهی به نصایح بزرگان دین و انقلاب و ... !!؟؟

قانون چه می گوید؟

آقای معترض ! لطفاً ادله ، شواهد و قرائن و هرآنچه دالّ بر ادعا (تقلب ) دارید ، ارائه تا با حضور خود یا نمایندگان مورد وثوق تان بررسی کنیم ! اما پاسخ ، یک کلام ؛ و آن تقلب شده و فقط ابطال انتخابات آرام بخش من است !

خوب ، شاید ادعا شود ، لجبازی شده و این حرف ها زده شده ! پس کجایش فتنه است؟

ببینید قبل از رحلت رسول مکرم اسلام (ص) ، آنگاه که حضرت در بستر بیماری (شهادت) است وقتی فرمودند اسباب نوشتن فراهم سازید تا وصیت کنم ، آنگونه جسارت کردند که نعوذبالله این حرف ها اثر ناخوشی است و ... این ها آتش تهیه و مقدمات یک حمله ( فتنه) بود تا بتوانند سقیفه را شکل دهند و مهر ابطال بر واقعه غدیر بزنند و گرنه امروز اختلافی بین مسلمانان نبود !؟
قبل از انتخابات خرداد 88 هم کلید واژه هایی طرح شد تا سقیفه انقلاب ( براندازی نرم) شکل بگیرد و آن خبر از تقلب ( ناخوشی نظام اسلامی ) بود و تکرار آن به انحاء مختلف از جمله ؛ تشکیل کمیته صیانت از آراء ، اگر میرحسین رأی نیاورد بدانید تقلب شد و ... ، اعلام پیروزی در اواسط عملیات رأی گیری و ...

سقیفه ی مدینه ، انتقام غدیر بود و سقیفه ی لندنی - اپوزیسیونی (تقلب ) انتقام 22 بهمن 57 بود !!؟

تنها تفاوت این دو ، در مدت زمان است که اولی بر اثر جهل و بی بصیرتی مسلمین صدر اسلام ، بذر زود محصول ده بود و کمتر از سه چهار روز نتیجه داد و لیکن سقیفه های لندن 31 سال زمان برد زیرا بصیرت امت امام روح الله (ره) این فرصت را به سقیفه سازان نداد !

پس کلیدواژه ها و بالا و پایین پریدن و دست وپا زدن استکبارجهانی و مثلث شوم انگلیسی – آمریکایی و عناصر پیاده نظام داخلی ( فتنه گران ) فرضیه یک اعتراض ساده به نحوه برگزاری انتخابات را قویاً ردّ می کند ؛ زیرا دولت نهم که حریف جدی جریان به اصطلاح اصلاح طلب (؟!) بود با همین قانون و با اجرای دولت وقت که در قبضه قدرت همین جریان بوده ، منتخب مردم شد ، پس باور تقلب و اعتراض ساده ومثلاً لجبازی و ... نه تنها بسیار دشواربلکه نا ممکن است.

به یقین این سناریو ، براندازی نرم برای حذف غدیر انقلاب بوده و این تزویر تا 8 ماه حیات داشته و روز به روز با تنفس مصنوعی سعی در احیاء آن داشتند و لیکن این فتنه کثیف ، بر خلاف سقیفه ، با شمشیر بصیرت امت ذبح گردید و حماسه عظیم 9 دی خلق شد ؛ با این تفاوت که خواص عهد رسول الله (ص) تنها پس از گذشت کمتر از 4 ماه در اصل نصب امامت در واقعه غدیر تشکیک و سپس انکار کردند ولی اینحا (در فتنه 88) عوام امت امام (ره) که افضل خواص اند ، به فتنه عظیم سقیفه ی لندنی – واشنگتنی پی برده و در 9 دی خاکسترش را به باد دادند تا ولیّ و امامشان مظلوم نماند !

و اما آیا ضرورت دارد هر ساله این واقعه یادآوری شود ؟

بی شک یادآوری این واقعه و دیگر حوادث تاریخی انقلاب ، ضرورتی اجتناب ناپذیر است زیرا اگر مردم عصر رسول الله (ص) زیر پرچم غدیر خم اجتماع می کردند و سینه می زدند هیچگاه خواص آن عصر به خود اجازه نمی دادند انگشتی به ریش خود کشیده و مدعی شوند 4 ماه پیش ( غدیر خم ) را فراموش نموده و به یاد ندارند چه اتفاقی افتاده و ... ؟

و یا سفارش پیامبرعظیم الشأن اسلام (ص) را در مورد مودّت اهل بیت از یاد ببرند و عاشورای 61 ه .ق را رقم بزنند ، فلذا باید این امت برای جلوگیری از تکرار تلخی های تاریخ صدر اسلام ، همچنان ، 9 دی را احیاء بدارد تا ان شاء الله تحت زعامت نائب امام عصر ( روحی فداه ) حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) از کوران آزمون های بزرگ ، یکی پس از دیگری سربلند به در آیند و رضایت و اطمینان خاطر آخرین ذخیره الهی حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) را فراهم ساخته و مقدمات ظهور حضرتش را فراهم سازند . ان شاء الله

وابسته و بی قرار ثاراللهیم                 مختار ندیده ، همگی خون خواهیم

کوری دو چشم دشمن خامنه ای            ما عاشق روز نهم دیماهیم

اللهم عجل لولیک الفرج و احفظ سیدنا الامام الخامنه ای

 


ارسال شده در توسط بابا احمدی