سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

الم تر کیف فعل ربک باصحاب الفیل؟

همه عالم می دانند که نظامی دموکراتیک تر ، سالم تر و عادل تر از دستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران نیست ؛ نظامی که در کنار مظلوم و در مقابل ظالم ایستاد. نظامی که گرسنگی دیگر مسلمانان عالم را بر نمی تابد. نظامی که متکی بر اسلام ناب محمدی (ص) و منادی وحدت امت اسلامی است. نظامی که حتی حامیان عربی و غربی رژیم بعث عراق را در جنگ 8 ساله تحمیلی اعم از دشمنان خونخوار و به اصطلاح هم کیشان جاهل علیه ملت و کشورش بخشید و ظلم آنان را نادیده پنداشت و صدها ادله دیگری که حقانیت آن را اثبات می کند.

در مقابل رژیم غاصب ، صهیونیستی و کودک کش اشغالگر سرزمین فلسطین و قدس شریف را با آن همه خباثت می بینیم که کشورهای استکباری از آن با تمام وجود حمایت می کنند تا به قول خودشان موازنه قدرت را در خاورمیانه به نفع استکباری در مقابل اسلام خواهی تغییر دهند !

حال سؤال اینجاست که در این میان ، کشورهای مدعی اسلامی بودن باید در کجای این موازنه قرار گیرند ؟! در کنار ایران اسلامی یا استکبار جهانی ؟ ورای دستورات دین مبین اسلام ، عقل سلیم حکم می کند تا فامیل کنار همدیگر باشند ، یعنی کشورهای اسلامی متحد یکدیگر باشند . پس چرا رژیم آل سعود در کنار صهیونیست هاست ؟اصلاٌ مگر این قابل اثبات است که عربستان هم کاسه صهیونیست هاست ؟ آری

حمله به مردم مظلوم بحرین ! حمله به یمن ! کمک اقتصادی به تروریست های داعش برای حمله به مردم مظلوم عراق و سوریه ! جنگ نفت علیه ایران ، به خاک و خون کشاندن حجاج بیت الله الحرام در سال 67 ! اعدام نرم 8000 نفر حاجی خانه خدا در موسم حج سال 94 ! اعدام سخت شیخ نمر در ایام هفته وحدت و صدها سند دیگر این همراهی آل سعود با صهیونیست ها و استکبار جهانی را اثبات می نماید.

با این استدلال یک نتیجه حاصل می شود که حکام سعودی مزدوران استکباری و صهیونیستی هستند . در واقع پرورش یافتگان مکتب صهیونیست ها هستندتا به نام اسلام ، ریشه اسلام را بزنند و اینک با تعطیلی حج ابراهیمی عملاٌ به جنگ با خدا برخاستند ؛ همان کاری که ابرهه در سال عام الفیل انجام داد. !


ارسال شده در توسط بابا احمدی