سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال از چند جهت حائز توجه و اهمیت است : اول اینکه در روزهای پایانی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی رقم خورد که از حیث سیاسی مکمل حماسه حضور با صلابت ملت در انتخابات 24 خرداد است و از منظر اقتصادی ، مواجهه مردانه با تحریم های اقتصادی استکباری است و این خود ، نوعی حماسه اقتصادی است یعنی ملت مهیای نبرد با استکبار است و لیکن از جنس آفند به مواضع جنگ اقتصادی دشمن !

دوم اینکه در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، نسل جدید دوشادوش نسل های اول و دوم با بصیرتی عمیق با رهبر و مقتدای خویش بیعتی دوباره نموده اند و به ندای معظم له لبیک گفتند و حضوری معنادار رقم زدند.

سوم سناریوی کم رنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا را باطل ساختند و ثابت کردند این یک شعار صرف نیست بلکه یک آرمان و راهبرد نظام سیاسی منبعث از تفکر الهی امام خمینی (ره) است و غیر قابل معامله است مگر اینکه دولتمردان آمریکا سرعقل بیایند و آدم شوند!1

چهارم اخطار و انذار است یعنی به سردمداران کر و کور و سیاست نفهمان آمریکایی این پیام را داده که از حسن نظر تیم مذاکزه کننده جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده نکنند و آن را به حساب تنزل آستانه مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی نگذارند که این آخرین فرصت آنهاست تا از رحمت و رأفت نظام اسلامی ایران بهره مند شوند.

و پنجم هم یک پیام برای مسئولین محترم خصوصاً وزارت خارجه داشته و آن اینکه اولاً در مذاکرات با طرف های غربی با اقتدار و پشتوانه قدرتمندانه ملت پا به عرصه دیپلماسی بگذارند و ثانیاً از مردم بعنوان بهانه ای برای کوتاه آمدن در مقابل دشمن هزینه نکنند! زیرا ملت سنگ تمام گذاشت و انتظار می رود تیم مذاکره کننده هم برای عزت و شرافت این ملت بزرگ نیز سنگ معادل بگذارد تا دیگر شاهد گستاخی شرمن و کری و امثال آنها نباشیم . امید است همه واقع بینانه و به درستی این پیام حماسه ساز ملت قهرمان را در یابیم ، زیرا گزینه ای مستحکم و بنیان افکن در برابر گزینه های پوسیده ی روی میز اوباماست ، که بی شک همه بافته های حماقت گونه دشمنان را پنبه کرده است . و لذا این یک فرصت تاریخی دیگری است برای تیم مذاکره کننده کشورمان تا قدرت نرم نظام را به رخ استکبار بکشند و با استقامت و پایمردی بر حقوق مسلم و مشروع ملت مبنی بر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای پافشاری نمایند. که بی شک نصرت حق و فتح و ظفر نزدیک است.ان شاء الله   


ارسال شده در توسط بابا احمدی