سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

28 روز است که با حمایت شیطان بزرگ ، آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و در سایه سکوت مجامع ابزار دست استکبار ؛ مجامع به اصطلاح بین المللی مدعی حقوق بشری که جز نوکری و سر سپردگی محض به آمریکای جنایتکار ، عایداتی برای بشریت نداشته اند ؛ از جمله شورای به واقع ضد حقوق بشر سازمان ملل ، دبیر بی کفایت و بی مسئولیت سازمان ملل ، شورای ضد امنیت و کلید شرارت پیشگی استکبار یعنی شورای به اصطلاح امنیت سازمان ملل ؛ رژیم غاصب ، جانی و کودک کش صهیونیستی که در عرصه نظامی به شدت خفیف ، ذلیل ، حقیر و زبون گردید به جان زنان و کودکان بی پناه غزه مظلوم افتاد و با انواع بمب ها و سلاح های ممنوعه آنان را به خاک و خون     می کشد. البته همه می دانند و می دانیم که این جنون شیطانی متأثر از شکست های مفتضحانه جبهه استکباری در سوریه ، عراق ، لبنان و هم اکنون نیز در غزه قهرمان است و الا با همه حماقت و خباثتی که دارند به یفین می دانند که کودک کشی توجیهی ندارد !! ، البته باید دیوانه تر هم بشوند زیرا ضرب شصت رزمندگان اسلام ، ویرانگر بنیان عنکبوتی همه سرمایه استکبار در منطقه خاورمیانه ، یعنی اسرائیل کودک کش خواهد بود.اگر در جنگ 33 و 22 روزه برخی از شهرهای رژیم اشغالگر قدس هدف اصابت موشک های رزمندگان اسلام بود ، در جنگ اخیر تمام نقاط این مولود منحوس و پلید استکباری در تیررس موشک های حماس قهرمان قرار گرفته و گنبد پوسیده آهنین ، تسلیم اراده فولادین حماس سرافراز گردید و در محور زمینی حتی یک قدم قدرت پیش روی نداشتند !

در عرصه دیپلماسی عمومی نیز موج نفرت جهانی نسبت به کودک کشی این رژیم خبیث ، به یک سونامی بنیان برافکن تبدیل شده که برسر استکبار جهانی فرود آمده است. روز  قدس که یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشأن است افکار عمومی جهان را به باتلاقی برای دولت نامردان آمریکایی ـ انگلیسی که ملعبه دست رژیم منفور ، سفاک ، قاتل و کودک کش اسرائیل شدند، تبدیل کرده است.

برخی از سران بی عرضه دول عربی که از ترس سربازان ترسوی صهیونیستی !! ، موش صفت به لانه خفت بار خود خزیده اند از این باتلاق نفرت انگیز جهانی در امان نخواهند بود و بدانند ادامه همراهی با شیاطین ، آنان را نزد ملت های آزادیخواه جهان به ویژه امت اسلامی زبون تر خواهد کرد ، زیرا حمایتشان از گروهک خبیث داعش برای خون ریزی در کشورهای اسلامی و سکوتشان در برابر کودک کشی در غزه ، سر سپردگی حتم و قطع آنان را به استکبار جهانی بیش از پیش به اثبات می رساند ؛ لذا بهتر است بیش از این موجبات رسوایی خویش را فراهم ننمایند و از پیله بی غیرتی بیرون بخزند و رگ غیرتی بجنبانند و یا اگر به قدر شیرزنان شجاع و مقاوم غزه مردانگی ندارند حداقل مانع ملت های غیور و مسلمان خویش نشوند و حلقه محاصره را بر ملت ستم دیده غزه تنگ تر ننمایند تا با اتحاد امت اسلام ، بساط ظالمین در جهان برچیده شود. ان شاء الله

 


ارسال شده در توسط بابا احمدی