سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

اسباب خلقت ، حجج الهی بر روی زمین ؛ در استمرار نبوت ظهور یافتند تا بشر در ظلمت گرفتار نشود و همواره بدینوسیله از حضرت باریتعالی کسب فیض نماید.اما متأسفانه ناسپاسی ها موجب عروج آنان یکی پس از دیگری شد !

25 سال خانه نشینی اولین حجت خدا حضرت علی (ع) و نهایتاٌ شهادتش در محراب مسجد کوفه ، صلح تحمیلی امام مجتبی (ع) و مسمومیت توسط همسر و همینطور شهادت یکی پس از دیگری 11 حجت الهی حاکی از قدرناشناسی امت هایی است که به ظاهر سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم می گفتند !

در پیچیده ترین نوع ستم ها بر آل الله یعنی خلق فاجعه عاشورای 61 ه.ق می بینیم که امام حسین (ع) برای کشف حقیقت از پس پرده نگارش قریب به 18000 نامه ، نماینده و سفیری به سوی کوفیان می فرستد تا بررسی کند آیا این اعلام آمادگی عمیق و از دل است یا سطحی و احساسی !؟

بر این اساس حضرت مسلم بن عقیل (ع) را به سوی کوفیان فرستاد و پس از آن بیعت بزرگ ، حضرت را از اقبال کوفیان باخبر ساخت ولی دیری نپایید با تب لحظه آزمون ، همه بیعت شکستند و قلم ها نیزه و شمشیر شدند !!

خداوند تبارک و تعالی آخرین حجتش را ذخیره نگه داشته تا به اهلش برساند.قریب به 12 قرن از آزمونهای متعدد امت های عصرش می گذرد و هنوز عمق ارادت ها ناپیداست ! و این یکی از مظلومیت های بزرگ امام عصر روحی فداه است که از جدش امیرالمؤمنین علی (ع) نیز مظلومتر است ؛ چرا که آنحضرت 25 سال خانه نشین شد ولی این فرزند بزرگوارش 1180 سال است که پرده نشین شده است !!

بگذریم ، ولی فقیه سفیر  ویژه امام زمان (عج) است تا میزان ارادت امت به حضرتش سنجیده شود و اگر قول و فعل مان در بیعت تثبیت شود زمینه ظهورش فراهم خواهد شد. ان شاء الله

بیاییم مسلم زمان را با معرفت دریابیم ،اگر طالب حجت خداییم ؟!


ارسال شده در توسط بابا احمدی